søndag den 24. marts 2013

Leo og sweat in action

Så fik jeg også taget bukserne i brug, og i går kombinerede jeg dem så med den grå sweat-shirt-lignende bluse. Tænkte, at I lige skulle se de to ting sammen in action. Nu mangler jeg kun at hoppe i blazeren, men den er altså stadig i "måske-bunken".


















 Ellers skal jeg bare nyde weekendens sidste dag. Indtil videre har det været en skøn weekend med løbetur, besøg af min mutti til lækker frokost og venindehygge med en veninde og hendes datter fredag (inkl. pizza, slik og X-factor) og sove længe, smørrebrød samt se kæresten spille håndbold lørdag. I dag skal der ryddes op og gøres rent i hytten, jeg skal igen se kæresten spille kamp, og i aften skal vi have min fars lækre mørbradgryde, som ligger og tør op. Mums. Total go'kendt weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar