torsdag den 21. marts 2013

Lidt nyt i garderoben

Jeg fik noget tøj i fødselsdagsgave, som jeg desværre ikke kunne passe. Så jeg fik et tilgodebevis til H&M, som jeg så indløste i sidste uge. Jeg havde lidt over 300 kroner på tilgodebeviset og lagde så selv 350 kroner. Om jeg beholder alle tre dele, er jeg i tvivl om. Men sweatshirt-blusen er allerede taget i brug, og den er en kæmpe favorit :-) Bukserne og blazeren har jeg ikke brugt endnu. Jeg er vild med begge dele, men skal lige overveje om jeg virkelig har behov for begge dele. Jeg ejer en del blazere, men jeg er virkelig også glad for dem og bruger dem som cardigans. Og så synes jeg, at denne er lidt anderledes og med nogle pæne detaljer.

Jeans til 179 kroner




Blazer til 349 kroner
























Bluse til 349 kroner


5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Blazeren er virkelig lækker og ligner ikke nogle af dem du har i forvejen ;) Det er en keeper, hvis du spørger mig :D

    SvarSlet
  3. Ej nogle lækre sager. Behold alle ;)

    SvarSlet
  4. Jeg synes også, at alle tre ting er keepere :P Stod faktisk og gramsede lidt på blazeren i går - den er virkelig fin!

    SvarSlet
  5. Ih piger, I er ikke gode for min økonomi ;-)

    Jeg er stadig i tænkeboks. Mest fordi 349 kroner ikke er helt billigt, synes jeg. Når jeg nu har så mange blazere..

    SvarSlet