tirsdag den 9. april 2013

En lille madplan

Ja, den er ikke så overvældende i denne uge. Dels har der været fødselsdag, dels har vi fået rester med hjem fra mine forældre og dels skal vi til fødselsdag i weekenden. Men derfor var jeg nu alligevel ude og handle ind i går, og i denne uge er der handlet ind i Netto - det var simpelthen der, der var de bedste tilbud. Madplanen i denne uge består af:

Mandag: Svigerfar har fødselsdag, så vi spiser der
Tirsdag: Rester fra mine forældre (koteletter) og pasta
Onsdag: Kyllingefrikadeller (m. squash og gulerødder i), tzatziki og lynkogte grønne bønner
Torsdag: Rugbrød m. bl. a. rester af kyllingefrikadeller, hjemmerørt tun"snask", kogte æg og roastbeef
Fredag: Mexigryde (opskrift fra Mobile Fitness) og pasta
Lørdag: Vi er til fødselsdag ved min bror, og nok ret mætte om aftenen

Jeg har handlet for cirka 230 kroner i denne uge. Ud over ingredienser til aftensmaden røg der også ting som køkkenrulle, frosne bær og frosne grøntsager (Netto havde tilbud på 8 kroner pr. pose) med hjem. Så alt i alt bliver det en billig uge :-)

1 kommentar:

  1. Jeg handlede også i Netto og har fyldt fryseren med tonsvis (arj, men næsten) af grøntsager. Måske jeg også skal ned og hamstre bær? Mega god tilbudsavis de har i denne uge.
    Og sjovt, at I også skal have frikadeller og tunsalat på rugbrød i morgen - ligesom herhjemme!Hihi...

    SvarSlet