mandag den 15. april 2013

Ugens madplan

I går var vi til fødselsdag hele dagen, men jeg nåede lige i Rema1000 og Netto for at handle ind til ugens mad. Jeg skulle nemlig på arbejde i dag og direkte til Bodypump i fitnesscenteret bagefter, så jeg ville ikke have haft tid til at hygge med indkøbene i løbet af i dag. I denne uge skal vi have:

Søndag: Vi var til fødselsdag hele dagen, inkl. aftensmad
Mandag: Kyllingefilet med wokgrøntsager, soya og chilisauce
Tirsdag: Kartoffel-/porresuppe
Onsdag: Fiskefrikadeller med ovnkartofler
Torsdag: Rugbrød med rester af fiskefrikadeller og andet pålæg
Fredag: Vi spiser hos nogle venner


















Jeg mangler lige at købe fiskefarsen, da den på tilbud i Rema kun kunne holde sig til i dag. Lidt træls! Og Netto havde ikke mere på hylden. I alt kommer ugen til at koste 260 kroner. Og faktisk har jeg udover til ugens aftensmåltider købt mysli, yoghurt, asiatiske fryseretter (på tilbud i Rema1000 og Netto), tre kyllingefileter til fryseren, bacon på tilbud til fryseren, en roll on deodorant og en del økologiske varer - så det er en billig uge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar