søndag den 12. maj 2013

En pokkers masse kylling

Der er gået kylling i ugens madplan! Ved egentlig ikke lige hvorfor, men det var bare lige de ting, jeg havde allermest lyst til, da jeg lavede madplanen her til formiddag. Dog ville jeg gerne have haft almindelig frikadeller, men det synes jeg ikke rigtig passede til den salat, som jeg vil have til - så det bliver kyllerylledeller i stedet :-)

Mandag: Kyllingefrikadeller med gulerødder og squash i, salat til (med asparges, melon og friske ærter)
Tirsdag: Pitabrød med tun og grønt
Onsdag: Kylling med wokgrøntsager, kokosmælk, chilisauce og soya
Torsdag: Kyllingefilet med rabarberkompot og kogte kartofler

Pitabrød skulle vi have spist i denne uge, men det er det ikke blevet til. Og i aften bestiller vi snasket pastaret ude fra, da vi begge var i byen i går. Så jeg skulle ikke handle vildt meget ind, da jeg er til et socialt arrangement med kolleger på fredag og ikke spiser hjemme der. Jeg handlede i Rema1000, Netto og Fakta, og jeg handlede for 250 kroner i alt. Pitabrødene skulle jeg ikke handle andet end lidt friske grøntsager til, og derudover røg der en shampoo, en krydderikværn med hvidløgssalt og en flaske saftevand i indkøbsvognen.

Rabarberne mangler jeg stadig at købe, da de er på tilbud i Fakta i denne uge, men først fra på torsdag. Og de havde dem ikke i nogle af de tre butikker (heller ikke til "almindelig pris"). Så det må jeg snuppe med hjem på torsdag.

Skøn søndag til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar