tirsdag den 21. maj 2013

Rainy day

Halli Hallo og liiige et øjeblik... Da jeg tjekkede DMI og min vejr-Iphone-app i morges var der ingen tegn på regn. I stedet forudså begge apps op til 19 grader og overskyet. Så jeg hoppede barfodet i et par ballerinaer og cyklede af sted i en tynd cardigan. Dog med et halstørklæde på, da jeg hoster og er forkølet for tiden. Og det gik da også fint nok, da jeg skulle ud til universitetet. Det var en helt anden snak, da turen gik hjem - sindssygt meget og gennemtrængende regn, argh! Heldigvis havde jeg regnjakke med, men mine jeans og sko var absolut ikke vandafvisende.


Nå, men gennemblødt hjemme, da jeg også lige skulle op til cykelhandlen med kærestens cykel, snuppede jeg et "spejlbillede", drømte mig væk til sommer med H&Ms katalog og forsøgte at få varmen med et krus chai latté, imens jeg var viklet helt ind i uldtæppet. Lidt sommerfeeling er der dog stadig, da mine negle er klædt i "Hot Pink" fra ELF.

1 kommentar:

  1. Skøn cardigan!
    Og sommerstemning er der ikke meget af fra vejrgudernes side, så er det godt, at vi selv kan skabe den :)

    SvarSlet