lørdag den 18. maj 2013

Skøn solfredag

Hold nu op, hvor vart det bare lækkert vejr i går. Sådan må det da gerne fortsætte et par måneder endnu, men hvis jeg kender det danske sommervejr ret, så er det desværre ikke sådan, det går.

Jeg nød en dag uden eksamensopgave eller arbejde. Jeg tog i hvert fald kun ind på arbejdet for at være med i et socialt arrangement - så det var ren luksusfredag. Dagen startede med, at jeg ordnede mine neglelakker og fik dem lagt i min nye akrylæske, som er fra Søstrene Grene. Jeg havde to små i forvejen, men jeg ville hellere have dem samlet i én stor.

Så stod den på ny neglelak, da den anden var skallet af. Jeg bruger sådan en neglelaksfjerner, hvor man stikker fingeren/neglen ned i en skumgummisvamp med neglelaksfjerner i og kører lidt rundt. Det er rigtig nemt, og man behøver ikke at sidde og fedte med vatrondeller og neglelaksfjerner. Og jeg har hørt, at man kan fylde skumgummisvampen op igen, når den ikke virker længere.


Jeg kom min nye neglelak på, som er fra Moss Copenhagen. Farven hedder Light Green, og jeg er ret positiv over kvaliteten. Neglelakken kostede 50 kroner, og jeg har lagt to lag på. Sidst jeg havde den lilla fra Moss Copenhagen på holdt den i hvert fald rigtig godt, så jeg har høje forventninger til den grønne også ;-)


Ellers nåede jeg et smut på biblioteket for at aflevere en studiebog, og der røg lige en let-læselig-tøseagtig-roman med hjem. Den glæder jeg mig til at kværne. Og til frokost tog jeg så ind til mine kolleger. Der var arrangeret en hyggelig eftermiddag, som startede med fælles lækre sandwiches og rosévinsmagsningskonkurrence. Jeg smuttede ned efter en sandwich, og der var letpåklædte damer og store biler lige uden for mit arbejde, som delte Red Bulls ud. Det siger man jo ikke nej tak til, haha.


Vi skulle smage fire forskellige rosévine og så gætte prisen på dem. Jeg gættede rigtigt i rækkefølgen fra billigst til dyrest, men jeg skød godt nok forbi rent prismæssigt. Derefter cyklede vi ud og nød det lækre sommervejr med et par timers golf. Jeg har aldrig nogensinde slået til sådan en golfbold, og lad os bare sige det sådan, at jeg nok aldrig kommer til at gøre karriere inden for golf! Men det var hyggeligt og rigtig sjovt at prøve sammen med nogle lige så nybegynderprægede kolleger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar