mandag den 3. juni 2013

Telefonminder - Uge 22


  • Jeg lavede en knap så fotogen ret. Men kylling i karry smager nu bare lækkert, kønt på foto eller ej ;-)
  • Efter en masse praktiske gøremål lørdag nød jeg det lækre vejr på et tæppe i haven
  • Vi har fået grillet hele to gange. Den ene gang fik vi denne salat til, som bl.a. er med radiser, friske ærter, vindruer og granatæble
  • Jeg trængte til at læse lidt andet end faglitteratur fra pensum. Så mens jeg lå og forsøgte at få lidt sommerfarve, læste jeg lidt let litteratur. Det er rart ind i mellem
  • Søndag formiddag var der loppemarked på vores sidegade. Jeg var et smut nede og tjekke de mange små boder ud. Der var lidt fine ting, men jeg beherskede mig og købte ikke noget med hjem
  • Søndag eftermiddag skulle svigermor fejres. Så jeg hoppede i mintgrøn kjole fra Zara med fine skulderdetaljer, og så lakerede jeg lige neglene i en matchende farve. Dog var det ikke varmt nok til at lufte stængerne, så der røg et par strømpebukser på også

Håber I har haft en skøn uge, og at I går en skøn en af slagsen i møde. Det er jeg nu ret sikker på, at jeg gør. Vi regner nemlig med at trykke "print" til den cirka 50 siders lange eksamensopgave, og så skal jeg løbe fem kilometer med Tine til Alt for Damernes kvindeløb på torsdag - og bagefter hjem og fejre svigermor, som har fødselsdag den dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar