tirsdag den 18. juni 2013

Ugens ædelse

Jeg fik handlet ind til ugens madplan i går, hvor jeg både smuttede i Rema1000, Netto og Fakta. Heldigvis ligger Netto og Fakta lige ved siden af hinanden (og meget tæt på vores lejlighed), så det var ikke så slemt at handle ind tre forskellige steder :-)

Mandag: Tunsteaks, ovnkartofler og lynkogte grønne bønner
Tirsdag: Grillspyd (med kylling, peberfrugt, tomat, champignon og løg) og grov pastasalat med hjemmerørt dressing
Onsdag: Kæresten spiser ikke hjemme. Jeg spiser sammen med en Tine, der medbringer ingredienser til lækker aftensmad
Torsdag: Højrebsbøffer og kartoffelpakker på grillen og en salat til
Fredag: Grovpizza. Kærestens med pepperoni, kylling, majs og ost. Min med champignon, løg, parmaskinke, ost og ruccola
Lørdag: Kylling i wok med grøntsager, kokosmælk, chilisauce og soya (vi fik det aldrig spist i sidste uge)
Søndag: Skt. Hans aften, hvor vi ikke spiser hjemme

Jeg handlede ind for cirka 300 kroner til denne uge, hvor der også røg lidt husholdningsting, ingredienser til frokost og basisvarer med hjem. Nu vil jeg gå ud og lede efter de grillspyd, som jeg VED vi har liggende et eller andet sted i køkkenet - kryds fingre for, at jeg leder i den rigtige skuffe først ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar