søndag den 16. juni 2013

Ups, så er der udsalg!

Der er ikke noget bedre end at spare penge, og det er virkelig noget, der får det til at krible og kløe i "Læg i kurven"-lysten hos mig. Og ja, man sparer endnu mere ved ikke at købe noget hjem, men så får man jo ikke fyldt garderoben op med lækre nye sager. Den følelse skal man altså ikke undervurdere ;-)

Denne gang har jeg kigget lidt nærmere på udsalget hos Vila. Der er rigtig fine besparelser (op til 70 % på nogle af tingene) Jeg gider simpelthen ikke være med, hvis tingene er sat 30,-, 10%  eller mindre ned. Det er sgu ikke udsalg! Jeg har endnu ikke trykket på købeknappen, men jeg er virkelig fristet. Synes både, jeg mangler lidt kjoler, nogle lækre cardigans, nogle lidt varmere trøjer og nogle klassiske nederdele.

Jeg er vild med det hele på collagen. Men allermest med dip-dye-cardiganen, leopard-slå-om-nederdelen, en af de to sweatre i pudderfarve, den pudderfarvede åbne strikcardigan, ulve-t-shirten, den mønstrede kjole og den fine og sarte dueblå cardigan.

Er er noget af det, som kunne friste jer? Eller er I gået udsalgsamok et andet sted allerede?

1 kommentar:

  1. Uh ja, jeg er blevet meget lun på mærket mint&berry, der kan fåes på Zalando. Bare en kurv med lidt (meget) blandet fra dem, tak :)

    SvarSlet