onsdag den 3. juli 2013

For billigt til at lade være

Flere af jer har sikkert allerede set, at der er 50% på alt på ELF make-up frem til en gang i morgen med koden 500713. Jeg kunne ikke dy mig, og jeg endte med at klikke en hel del hjem. Det er jo latterligt billigt, allerede inden den gode rabat. Jeg har købt de 14 nedenstående produkter, og jeg skal give omkring 180 kroner. Inklusiv forsendelse! Jeg har prøvet flere produkter fra mærket tidligere, og prisen taget i betragtning, så har jeg normalt været meget tilfreds. Og herregud, ellers så har produktet kun kostet omkring 13 kroner ;-) Priserne ved billederne her i indlægget er, når rabatten er trukket fra.

Jeg tænker, at jeg vil anmelde flere eller alle af produkterne, når de en gang kommer. Der er 7-14 arbejdsdages leveringstid, og den er sikkert forlænget, når de har fået så mange ordrer som de sidste par dage.

Neglelak i farven "Nude", som jeg synes er dejligt neutral og hverdagsagtig.
£1,25

Neglelak i farven "Dark Navy", som jeg er lidt spændt på at se i virkeligheden. Synes den er fin på billedet.
£1,25

Neglelak i farven "Copper". Jeg er ret vild med kobber for tiden, så hvorfor ikke prøve det på neglene?
£1,25

Neglelak i farven "Matte Finisher", som giver ens neglelak et mat look, hvilket jeg er nysgerrig efter at prøve.
£1,25

Foundation Brush, som jeg vil bruge til at fordele min BB-creme med. Jeg bruger lige nu bare klørfem.
£0,75

Brightening Eye Colour i farven "Butternut", som jeg synes ligner en nogle gode og nedtonede farver.
£0,75

All Over Colour Stick i farven Pink Lemonade. Den vil jeg prøve både som blush og på læberne.
£0,75

All Over Cover Stick i farven Light Beige, som jeg tænker kan være med til at skjule urenheder, mørke øjenrander, osv.
£0,75

Læbestift i farven "Flirtatious". Jeg er ikke så god til at bruge noget på læberne, men vil gerne gøre det noget oftere.
£0,75

Jumbo Eyeshadow Stick i farven "Rock Out". Gad godt at kunne ligge en diskret øjen make up, hvilket jeg vil prøve med denne.
£1,25

Triple Tip Waterproof Eyeliner Pen i farven "Black" (er ikke sikker på den findes i andre). Til markerede øjne, som jeg vil øve mig lidt i.
£1,25

Pressed Powder i farven "Sand". Jeg løber næsten altid tør for pudder, inden jeg får købt en ny.
Forhåbentligt kan denne være en okay pauseklovn mellem mine dyre Clinique-yndlings.
£1,875

Baked Blush i farven "Peach Cheeky". Synes den ser SÅ flot ud - det er næsten synd at rode den til med en pensel.
Jeg er på jagt efter den perfekte blush, og til den billige pris får denne en chance.
£1,875

Angeled Eyeliner Brush. Jeg vrider hånden rundt i de mest umuligt stillinger, når jeg lægger min gel-eyeliner.
Med sådan en børste her skulle det være en del nemmere. Jeg giver den et skud.
1,875

Er der andre, som er faldet i make up-fælden? Jeg glæder mig til at prøve det hele.

3 kommentarer:

  1. Neeej hvor har jeg lyst til at bestille! Men mangler intet ;)

    Fine sager du har klikket hjem!

    SvarSlet
  2. Hm, jeg er heller ikke sikker på, at jeg manglede alt det, som jeg har bestilt ;-) Men så har jeg bare et lille lager.

    SvarSlet
  3. Jeg mangler bestemt heller ikke noget, men kunne ikke stå for den kobberfarvede neglelak, så den er nu indkøbt sammen med andre lakker, lipgloss og blush.
    Tak for tippet!

    SvarSlet