torsdag den 25. juli 2013

Robbie og skønne damer

I ved vist alle, hvilken Robbie, jeg taler om. Helt tilbage i november måned, d. 30. for at være helt præcis, sad jeg klar ved computeren, da billetterne til mandagens og tirsdagens koncert med Mr. Williams i Parken blev frigivet. Ti minutter var alt, hvad jeg havde at bestille i, da jeg skulle til lægen. Og det lykkedes mig at få to billetter til mandagskoncerten på ni minutter (jeg havde så også forsøgt at komme igennem til billetbestillingen og siddet i kø fra klokken ca. 09.20... Hvor man blev smidt af konstant - stress!)

Efter lægen havde en anden veninde skrevet, at hun også gerne ville med til koncerten, og så begyndte jeg at arbejde i at få ændret billetterne til om tirsdagen, da mandagsshowet i mellemtiden var blevet udsolgt. Det var billetdamen godt nok ikke meget for, da man ikke har returret, men jeg forklarede hende pænt, at jeg jo ville ombytte to billetter til en udsolgt koncert til tre til en endnu ikke udsolgt. Jeg ville med andre ord lægge flere penge og til en koncert, som der stadig var ledige billetter til. Hun gav sig til sidst, haha.

Jeg glædede mig hele dagen og krøb i sommerdansekjolen allerede fra morgenstunden. Men hold da op, hvor tiden på arbejdet sneglede sig af sted. Endelig blev det tid til at indtage klapsædet i toget og bruge hele aftenen (og en del af næste dag) med de to dejligste damer! Den stod på en hel masse snak, grin, en Mac-menu inden koncerten, fællesskrål for alle pengene (har videoer, der beviser det. Jeg skåner jeres øregange, haha), gåture i København, iskaffe, lækker morgenmad og ikke mindst tre rigtig gode kugler is. Alt i alt nogle helt igennem fantastiske timer i hovedstaden i selskab med en veloplagt Robbie og de bedste veninder i verden... And now: Billedspam.
















1 kommentar:

  1. Hvor lyder og ser det bare hyggeligt og sjovt ud!

    Ville så gerne have været til RW koncert, snyyyyyyd :)

    SvarSlet