onsdag den 24. juli 2013

Telefonminder - Uge 29

Lige lidt glimt tilbage fra den forgangne uge. Det var virkelig en skøn en af slagsen! Jeg bliver virkelig glad, hver gang jeg skal lave disse indlæg. At sidde og kigge alle de iPhone-indfangede øjeblikke er altså lige en rejse en uges tid tilbage i tiden - og det er en god en af slagsen hver eneste gang. Håber også, at I fik nydt sommervejret i sidste uge.



  • Sådan kan manDag morgen føles: Ja, der har sneget sig en tastefejl ind på collagen. Men jeg magtede ikke lige at rette det til, så I får den alligevel. Jeg elsker mit krus med teksten "Lidt længere pause", sådan kan det godt føles at komme i gear og i gang efter en weekend.
  • Jeg benyder arbejdstoiletterne: Denne gang er sprogfejlen ikke fra min side. Jeg morer mig gevaldigt over dette skilt, som hænger på wc-døren på mit arbejde :-)
  • Lækker pakkeankomst: Jeg elsker, når der kommer pakker med posten. Denne gang var det min bestilling hos E.L.F, der var nået frem. Jeg skal nok anmelde produkterne lidt mere udførligt, og jeg har heller ikke afprøvet dem alle endnu. Men umiddelbart er jeg godt tilfreds.
  • Indisk og rø'vin: Jeg tilbragte fredag med en skøn veninde, der kom på spontant besøg fra København. Vi sluttede aftenen af med lækker indisk take-away, en rigtig god flaske rødvin og utallige timers snak om gode gamle dage, nutiden og fremtiden.
  • Udsigt: Vi indtog frokost lørdag med denne udsigt i Nyborg. Virkelig ikke et skidt view at kværne en kylling-bacon-sandwich til :-)
  • Søde svaner: Ved volden i Nyborg var der også en lille svanefamilie, som dog flygtede, så snart jeg begyndte at snakke til dem og fotografere. Men søde, det var de altså.
  • Mere, og lækker, udsigt: Vi cyklede fra Nyborg og til Kerteminde. Det er langs kyst meget ad vejen, og da jeg cyklede bag ham den herlige, kunne jeg altså ikke klage over udsigten, haha.
  • Kirsebær i Kerteminde: Der var Kirsebærfestival i Kerteminde, og vi kiggede lige lidt på det, inden vi mødtes med mine forældre i sommerhuset.
  • Måtte afkøles i havet: Jeg er en frossenpind uden sammenligning, men med det alt for lækre sommervejr (og efter en lang cykeltur), måtte jeg indvie min nye bikini og bade ved stranden i Kerteminde. Det var en smule koldt, men nøj hvor var det rart, da jeg først var kommet under. Årets første dukkert og forhåbentligt ikke den sidste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar