søndag den 28. juli 2013

Send til Danmark, tak!

Jeg drømmer mig stadig ind i mellem tilbage til mine besøg i Primark i Barcelona og London. Faktisk er det lidt som om, at al kaos, stress, menneskemylder, prøverumshelvede og lignende er komplet glemt :-) Og nu kan man jo også købe det billige tøj på ASOS, omend udvalget er en del mere begrænset end de flere etager store fysiske butikker. Problemet er bare, at man kun kan købe det hjem fra ASOS, hvis man bor i Storbritannien. Skide irriterende lille tekst med "Ships to - UK Only"!

De har ellers nogle ret så fine ting i blandt, og priserne kan man vist ikke sige så meget til. Jeg har heller ikke oplevet kvaliteten som værre end H&M, så det er noget helt okay tøj, jeg har haft købt med hjem på vores ferier. Synes de har nogle fine kjoler derfra på ASOS, en fin overgangsjakke og nogle afslapningsbukser til en fair pris.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar