torsdag den 8. august 2013

Ønskeoutfit #4

Jeg ville absolut ikke have noget imod at hoppe i dette outfit. Pænt og afslappet på en og samme tid på grund af kjole-sneakers-kombinationen.

Kjolen har en fin kjoledetalje øverst på brystet, hvilket er lidt svært at se på billedet. Den er fra Mango og fundet under nyheder på ASOS' hjemmeside. Ligesom med Primark skal man dog bo i UK for at købe kjolen online.

Skoene er, ikke overraskende, fra Nike. Jeg er ret vild med printet! Men jeg ejer allerede to par Nike Free (det ene til hverdagsbrug og det andet til fitness). Men dem her er bare så pæææne altså. Og ikke vanvittigt dyre, da de koster lige over 700 kroner. De er også at finde på ASOS' hjemmeside.

Halskæden og tasken er fundet samme sted, men jeg har ikke lige noteret, hvor de er fra. Ingen af delene koster dog alverden. Havde tasken været i ægte læder, så havde jeg været endnu mere hooked. Mon ikke prisen så også havde været en lidt anden? Halskæden er så simpel og fin, synes jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar