torsdag den 19. september 2013

Frugtlige fristelser

Spøjs overskrift, ik? Det drejer sig om intet mindre end muligheden for at købe billigt tøj fra Mango. For det første er det allerede snuppet fra deres outlet-webshop, og ud over det, så er der mulighed for at få 10% skåret af prisen. Ikke helt skidt, hvis I spørger mig. For at få den ekstra besparelse, skal man bruge koden 6OUTEUROPA, som gælder de næste tre dage.

Jeg opdagede det alletiders tip inde hos Miriam, som også har fundet nogle knaldlækre shoppingfristelser frem. Derfor blev jeg inspireret til også at finde mine yndlingsting på webshoppen og lave nedenstående collage. Dog er min konto ikke heeelt til den gode side efter USA (og alvorlig shopping derovre!), så jeg må se, om jeg skal holde mig i skindet eller lade mig friste en smule.



Priserne skal jo bare lige ganges med omkring 7,5 - sådan udregner jeg i hvert fald altid europriser. Så kan man finde ud af, hvor mange danske kroner, man må hoste op med for de forskellige sager. Desuden har jeg været så serviceminded at udstyre jer med direkte links, så det er nemt at klikke noget hjem fra min collage, hvis I ikke kan modstå. Velbekomme ;-)

Jakke, Peplum bluse, Prikket kjole, Sort-hvid kjole, Grå strik, Sort kjole, Mønstret kjole, Mønstret jumpsuit, Sort kjole med ærmer, Blåt jumpsuit, Læderballerinaer

2 kommentarer:

  1. Fine sager! Mon du fik klikket noget hjem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nix, jeg kæmpede en brav kamp for ikke at fiske dankortet op af pungen, og det lykkedes :-) Men der var vildt fine ting at vælge imellem. Og selv uden rabat er det jo billigt!

      Slet