onsdag den 30. oktober 2013

Webshopdrømme (lad os bare kalde det forberedelse)

I forlængelse af mit foregående indlæg omkring en shoppingstrategi, der bliver skudt i gang d. 1. november 2013 kommer her lige et lidt mere visuelt indblik i, hvad jeg forestiller mig. Og nej, alle tingene på collagen er absolut ikke realistiske! Heldigvis findes der ofte billigere alternativer, og ellers må jeg holde godt og grundigt øje til januar, hvor der kommer "Sale"-mærker over alt.

De 24 specificerede ting fra min liste er her på collagen. Og mon ikke nogle af dem ender med at bo hos mig inden for det næste år? Særligt med kjoler har jeg åbenbart en ret dyr smag :-) Flere af tingene, som jeg faldt for under min jagt, er desværre udsolgte.

1. række: OBAKKI uldstrikket kjole // ZARA læderballerinaer // H&M cardigan med uld i // H&M kashmirbluse // WINSER LONDON kashmirtørklæde // DECADENT lædertaske // 
2. række: Alexander Wang draperet nederdel // Alexander Wang draperet kjole // Angulus lædersandaler // Pernille Corydon oxiderede øreringe // Alexander Wang draperet t-shirt // KG by Kurt Geiger lædersandaler // 
3. række: Chanel neglelak // Sofia Cashmere leopardprintet tørklæde // H&M jakke med uld i og med diskrete lommer // mint&berry shorts // Nike sports-bh // Ganni sommerkjole (ville gerne have mere sommerlige farver, men de er ikke fremme på webshops lige pt.) // 
4. række: STINE GOYA festlig kjole // Ray-Ban solbriller // French Connection bikini // MOSS COPENHAGEN jumpsuit // Hourglass læbestift // COS cardigan //

Selvom jeg uden tvivl er nødt til at købe nogle billigere alternativer end mange andre ovenstående ting, så glæder jeg mig til at tilføje items ala dem på collagen. Blandt andet overvejer jeg at støve symaskinen af og selv lave en draperet nederdel eller sy en lang uldcardigan (som jeg netop har fundet DIY's på her på nettet). Og så kan nogle af tingene fra listen/collagen jo ryge på ønskesedlen til jul (selvom de så stadig tæller som "et køb", dog uden jeg har brugt penge på dem). Jeg har virkelig også lyst til at impulsshoppe helt vildt i morgen, som jo er dagen inden, jeg giver mig i kast med shoppingstrategien. Meeen, det siger min fornuft og bankkonto mig, at jeg hellere må droppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar