søndag den 27. oktober 2013

Ugens madplan

I aften kører jeg i Rema1000 og fylder indkøbsvognen op med ting og sager til den kommende uge. Da kæresten har holdt fødselsdag her i weekenden, har vi en del flaskepant. Så det bliver nok en endnu billigere uge, end jeg ellers har regnet mig frem til.

Dog er weekenden ikke indregnet, da kæresten (og måske jeg) skal noget fredag, og jeg heller ikke spiser hjemme lørdag. Der skulle kun planlægges fire omgange aftensmad i denne omgang. Sammenlagt skulle nedenstående gerne koste omkring 270 kroner, hvilket er inklusiv lidt rugbrød, pålæg, frugt og mælk. Og så kommer der den omtalte flaskepant. Så måske ryger der lidt ekstra i vognen ud over ugens nødvendigheder ;-)

Søndag: Vi spiser ikke hjemme
Mandag: Kylling i karry med ris til (som her)
Tirsdag: Tomatsuppe med hjemmebagte grovboller
Onsdag: Pizza. Kærestens med pepperoni og skinke. Min med løg, friske tomater og champignon
Torsdag: Kylling med wokgrøntsager, kokosmælk, soya og chilisauce
Fredag: Kæresten spiser ikke hjemme. Hvis jeg gør, så bliver det risengrød
Lørdag: Jeg spiser ikke hjemme

Nu vil jeg hoppe i bad efter søndagens løbetur. Køkkenet skal lige ryddes op efter invasionen af fødselsdagsgæster i går, og så smutter kæresten og jeg til noget boligmesse. Skøn søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar