lørdag den 30. november 2013

Nyt fra Tiger

Der er kommet nyheder på Tigers hjemmeside igen. Der er altid både noget fint og noget ret så skævt og skørt i blandt. Sådan er det også denne gang, hvor der selvfølgeligt er spædet op med en god portion julepynt. Godt nok mangler jeg ikke ret meget julepynt herhjemme, men det kan jo være, at nogle af jer derude mangler lidt? Og ellers skulle det da ikke være den helt store anstrengelse for mig at hænge lidt ekstra op på minijuletræet eller i vinduerne ;-)


Jeg er altså lidt vild med iPhonecoveret med ren bondeidyl. Der er sådan lidt nostalgi og korssting over det. Træcoveret er også meget cool, men jeg ville gå efter Morten Korch looket. Beskyttelsen til iPad er der sådan lidt billedkundskab og hjemmefiltning over, hvilket jeg også synes er lidt sjovt. Dog er kæresten nok ikke helt enig i, at hans elektronik skal svøbes i filt, haha. Så må jeg altså også lige fremhæve huen med fuldskæg - hold nu kæft, hvor er den grim og sjov på én gang. Gad vide, om der er nogen, der køber sådan en (ud over som gak og løjer til årets julefrokoster og hadegave i pakkespil1?). Jeg har aldrig ejet et krybbespil, og mener heller ikke, at det er noget, mine forældre har prydet mit barndomshjem med. Det her er ret enkelt og lidt moderne i udtrykket, hvilket jeg faldt lidt for.

Når vi har julepyntet hytten senere i dag, kan jeg jo se, om jeg mangler lidt pynt til samlingen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar