torsdag den 21. november 2013

Telefonminder - Uge 46

Næsten en uge forsinket, men I får altså lige fire billeder fra min hverdag i sidste uge. Det var en uge, som i den grad bød på lidt af hvert. Men jeg fik ikke taget ret mange billeder, så I må lige nøjes med disse fire. Det var blandt andet ugen, hvor jeg blev ringet op og tilbudt mit allerførste rigtige og helt ægte fuldtidsjob. Og ugen, hvor jeg tog i teateret med en hel masse fra min familie, min kæreste og en veninde.

  • Fejringsmiddag med ham den søde: Vi lod madplan være madplan for en aften, da jeg var blevet tilbudt job. Jobbet betyder jo også, at jeg skal flytte fra ham for en periode - så det var rart med en aften med lidt forkælelse og kærestehygge. Og maden på Tortilla Flats er rigtig lækker.
  • Ingen jul uden året julestykke: Det er blevet en fast tradition. Jeg skal ind og se årets julestykke på Odense Teater, ellers kan det bare ikke blive sådan helt rigtig jul. I år var jeg af sted med min farmor og farfar, min faster, mine to fætre, min bror, min kæreste, en sød veninde, en af mine bedsteforældres venner, hans datter og børnebørn. Vi fyldte en hel del på rækkerne. I pausen var der gløgg og æbleskiver, hvilket var årsdebut for mit vedkommende. Selvom vi allerede så stykket midt i november, så kom julestemningen snigende. I kan læse mere om stykket inde hos min veninde.
  • Nemt, billigt, hurtigt og lækkert: Kylling i kokos er blevet et hit herhjemme. Det er nemt at lave, det er billigt at handle ind til, det tager ikke ret lang tid at forberede, og så smager det rigtig godt. Der var endda rester til dagen efter, som jeg nød til frokost. Opskriften findes her.
  • Koncert med studiefolk: En fra mit journaliststudie har udgivet en CD. Så jeg var med to andre fra min årgang og den enes kæreste til koncert på Studenterhuset. Der endte med at være godt fyldt med folk og blive meldt udsolgt. Så vi var glade for, at vi kom i god tid. Den stod på god musik, billige fadøl og rare studiekammerater.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar