onsdag den 20. november 2013

Det kunne jo bare være en sofa et sted...

Okay, jeg tager lige et long shot her. Jeg ved udmærket godt, at jeg ikke er en blogger med en gigantisk læserskare. Det er primært folk, jeg kender i det virkelige og oflline-agtige liv, der klikker sig forbi min digitale dagbog. Men jeg kan jo lige så godt give det et skud.

Sagen er den, at jeg har fået et midlertidigt job. Det skal jeg allerede starte på d. 16. december, hvilket jo virkelig er liiige om lidt. Især, når den ansættelse ret meget kræver, at jeg rykker østpå. Jeg søger noget at bo i/sove på i Københavnsområdet fra omkring d. 16. december og til april/maj 2014. Det behøver ikke at være noget stort eller fancy. Jeg er egentlig bare interesseret i et sted, hvor jeg kan have en taske med tøj, en seng eller sofa at sove i og plads til at åbne min bærbare. Det er altså ikke ret mange kvadratmeter, jeg er på udkig efter ;-)

Og så var det jeg tænkte, at en tilfældig, hjælpsom sjæl derude et sted måske kender til en, der er interesseret i at leje en bolig eller en sofa ud til mig i ovenstående periode. Det ville være verdens største hjælp!

Jeg har allerede lidt kort på hånden. For det første har jeg nogle skønne veninder i København, som jeg kan overnatte ved en gang i mellem og noget svigerfamilie i Taastrup, som jeg også kan charme mig ind ved. Men det er ikke holdbart i 4-5 måneder. Desuden har jeg fundet tre forskellige fremlejemål, som næsten dækker hele min tid som københavner. Jeg vil jo bare allerhelst bo ét sted eller alternativt finde lejemål, der dækker ind over hinanden, så jeg ikke står uden bolig i de mellemliggende perioder.

Hvis I kender til noget eller hører det mindste, så giv endeligt lyd. Gigantisk tak herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar