torsdag den 5. december 2013

Det blev d. 2., 3., 4. og 5.

First of all: Beklager virkelig meget de store farveforskelle på billederne. December, og vintermånederne generelt, er noget af en udfordring rent lysmæssigt i forhold til fotografering. Derfor er særligt billederne fra i dag helt vildt mørke og næsten ubrugelige, selvom de har været en tur igennem billedredigeringsmaskinen.

Jeg ville egentligt bare vise jer, at jeg har jordens dejligste damer i mit liv. Punktum. Jeg har, for tredje år i træk, udvekslet pakkekalender med to veninder. Og jeg skal da lige love for, at jeg har indkasseret lækre ting og sager over de seneste par dage. I får lige en opsamling her, da jeg ikke har fået lavet indlæg om det de sidste fire dage.



2. december bød på farverige, festlige og flotte til-og-fra-kort og en tjekket termokop med leopardmønster.
3. december fik jeg kærlighedschokolade og superfint ophæng, der (som sedlen også beskriver) ligner snefnug.
4. december gemte der sig selvforkælelse i form af bl.a. fodpeeling i den ene pakke og en melamintallerken i lyserøde farver og med en ugle på i den anden.
5. december blev jeg begavet med to flotte juleophæng i hvid keramik, et viskestykke og en sød lille papirsfoldefigur (den grønne på nedenstående billede).

Jeg glæder mig allerede til at stå op hver eneste morgen til fine gaver, men også til de søde små hilsener, der følger med pakkerne. Bliver vist aldrig for gammel til pakkekalender!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar