søndag den 15. december 2013

Julekjolejagten Part III

Det her må næsten blive den sidste collage med inspiration til årets julekjole. I hvert fald, hvis man skal nå at bestille den hjem fra en webshop - inden længe er det jo juuul! Til denne omgang kjolelækkerier har jeg klikket rundt på Zaras hjemmeside og forelsket mig i en kjole eller to. Nogle af dem kræver måske lidt festlig styling, mens andre er festlige nok i sig selv. Desuden har der sneget sig et enkelt jumpsuit med ind, men det kan man jo også snildt spise sig propmæt i risalamande og danse om juletræet i. Med et par høje sko og lidt glimmer på neglene, kan sådan en dragt blive enhver festlig anledning værdi.


Hvis jeg skal udpege mine favoritter fra collagen, så er det kjole nummer 2, 4, 7, 9 og 10. Og så også buksedragten.

Ved I allerede, hvad i skal have på juleaften, til de efterfølgende julefrokoster og nytårsaften? Jeg har, som nævnt i et tidligere indlæg, bestilt to kjole hjem. De er ikke kommet frem endnu, så jeg har ikke kunne afgøre, om de er de helt rigtige, om de passer, og hvilken kjole, der skal bruges til hvad. Jeg glæder mig, til de pakken ankommer en gang i næste uge. Lidt ligesom en tidlig julegave til mig selv :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar