tirsdag den 11. februar 2014

Madplanlægning

Sådan her ser de kommende dages madindtag ud for mit vedkommende. Jeg har handlet ind for omkring 180 kroner i Netto, og det blev lidt dyrere end forventet, da de havde udsolgt af skyr og wraps, som ellers var på tilbud. Når jeg er på arbejde er maden betalt, og derfor har jeg ikke madpakker med :-)

Jeg har nok handlet ind  til en smule for meget, men så kan jeg bruge nogle af tingene i den kommende uge også. Og så kan jeg godt lide at kunne vælge, hvilke rester, jeg har mest lyst til. Skal I have noget lækkert i denne uge?



Lige nu er der gang i panden og bananpandekager spreder den dejligste duft i køkkenet. Så jeg vil lave dem færdigt, kaste nogle blåbær udover og nyde dem med et glas iskoldt danskvand. Det er altså en god start på dagen, hvis I spørger mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar