onsdag den 19. februar 2014

Some Birthday Wishes

Om lidt over en uge er det slut med at være 25 for mit vedkommende. Tættere på de 30 end de 20! Faktisk har jeg ikke skænket min alder en tanke det sidste lange stykke tid, og jeg har på ingen måde krise over at blive ældre. Synes bare på en eller anden måde at 25 er et langt pænere tal end 26. I mine ører emmer "26 år gammel" af modenhed, voksenliv og ansvarlighed. Lad os se, om jeg kan leve op til det ;-)

Nå, men uanset tallet, så følger der jo som oftest lidt gaver med, når man fylder år. Derfor har jeg opdateret min ønskeseddel fra jul - streget alt det ud, jeg har fået og tilføjet løbende ønsker siden december. Ikke alt er med her på collagen, så det er kun et udsnit af, hvad der gerne må være bag det glitrende papir og farverige bånd. Desuden glæder jeg mig mindst lige så meget til at være i selskab med kæresten og familien som til selve gaverne - så er man da vist parat til at fylde 26 år, ik?! Dermed ikke sagt, at jeg ikke glæææder mig til pakkerne, for det gør jeg helt afgjort.



Vichy Roll-On // Grå kjole fra Gina Tricot //Ray-Ban solbriller // Dior parfume // Sort Alexander Wang-kjole // MAC øjenskygge // L'Oréal rød neglelak // Ekstern harddisk // Eyeliner fra Nilens Jord // Tærtefad // Pudderfarvet neglelak fra Rimmel // Sengetøj til dobbeltdyne (her to eksempler fra H&M) // Naked øjenskyggepalette // Træningsbukser fra Gina Tricot (også gerne toppen til) // Grillhandske fra IKEA // Silver Shampoo fra L'Oréal // Mørkeblå leopardbukser fra Moss Copenhagen // Mat nudefarvet læbestift fra MAC // OSIS+ Dust It hårpudder // Renseprodukt 3-i-1 fra La Roche-Posay // Sportstaske (denne som et eksempel) // Sort og hvid kjole fra Gina Tricot // Depend Gellack Startkit // Kjole fra Designers Remix (se lige en fin rygdetalje!) // Lille kabukibørste fra Nilens Jord // Dagcreme fra Vichy // Hverdagsagtig neglelak fra L'Oreál

Ud over det viste er der der også en thehætte, gavekort, Essie-neglelakker, andre hårprodukter, flere kjoler, en god sports-bh og lignende på ønskelisten. Så det er vist mest tøj, skønhedsprodukter og ting til hjemmet, der er kommet med som årets fødselsdagsønsker. Hvad hitter på jeres ønskesedler?

P.S.: Jeg kan SLET ikke beslutte mig for, hvilken farve solbrillerne er fedest i?! Så jeg har skrevet begge på listen, da jeg vil blive hamrende glad for både de sorte og de skildpaddemønstrede. Men kender I ikke det, hvor I bare ikke kan vælge? Den sorte og hvide kjole ønsker jeg mig også, mindst lige så meget, i nogle lysere farver (men den var udsolgt på hjemmesiden). The hard choices in life!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar