lørdag den 22. februar 2014

Tøm køleskabet

Jeg står overfor min sidste sjællandske flytning. I løbet af denne (og måske lidt af næste) uge rykker jeg videre til en lejlighed. Så det er slut med at bo på et værelse, selvom det faktisk har fungeret fortrinligt og helt problemfrit. Min madplan afspejler derfor, at der skal tømmes godt og grundigt ud. Jeg har bønner i fryseren, der skal bruges (til kyllingeretten) og chili con carne i fryseren, som jeg også skal have gjort kål på. Til denne lille uges madplan regner jeg med at handle ind for cirka 160 kroner.



Som I nok allerede har gennemskuet på denne, og ikke mindst tidligere, madplaner, er jeg vild med blåbær. Og de figurerer så tit i min morgenmad, da Netto har dem på tilbud til ti kroner hele februar. Så det skal lige udnyttes her til det sidste af måneden. Ellers er der ikke meget sindsoprivende ved min madplanlægning, da jeg som sagt skal have tømt ud. Glæder mig dog til alle aftensmadsretterne, og hvis jeg skulle tilføje en ekstra, så havde det været risengrød med kanelsukker og smørklat. Det må jeg sætte på min næste madplan! Skal I have noget godt i denne uge?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar