torsdag den 6. marts 2014

Second Female cravings

Det er virkelig god inspiration til mig at kigge rundt på de forskellige webshops og drømme om tøjudvalget. Jeg klikker nemlig meget sjældent noget hjem, men jeg bliver inspireret og får måske åbnet øjnene for nogle tøjdele, der ville passe rigtig fint ind i min garderobe. Og så afslører en collage som nedenstående jo ret meget, hvilke snit, farver, materialer, priser (haha), mønstre osv., jeg lige nu craver allermest. Så der er en form for selvindsigt i at lave dem. I hvert fald hygger jeg mig med det, og der er rigtig mange ting på denne collage, jeg gerne så som nye beboere i mit klædeskab. Hvis I undrer jer over de forholdsvis lave priser på en del af tøjet, så er det fordi, at meget af det er på udsalg lige nu (primært strik, vinterjakke og lignende).




Der er også rigtig gode materialer at komme efter hos Second Female. På denne collage er både uld, cashmere og angora repræsenteret. Og så synes jeg faktisk, at priserne er ganske fair - også for det, som ikke er sat ned lige nu.

Måtte jeg kun klikke fem ting hjem, så blev det dip-dye blusen i angora (hvis det ikke fældede så pokkers meget!), den sorte kjole med den lodrette streg på brystet, læderjakken, sweatshirten med pudderfarvet-sort-hvidt mønster (som også findes i en fin mørkeblå udgave. Den her er bare mere forårs- og sommervenlig), og den sorte eller grå cardigan, da jeg virkelig mangler en til at aflaste min navyblå, som er i brug tre-fire gange om ugen. Jeg er dog også ret hooked på shortsene, den bordeaux uldcardigan, den røde-sorte sweatshirt og maxikjolen med sort og hvidt print. Har I en favorit?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar