onsdag den 9. april 2014

Ni nedsatte

Jeg er vild med pænt tøj, og jeg er vild med at spare penge. Derfor er Mango Outlets hjemmeside ret tiltalende at klikke sig igennem. For der er virkelig nogle penge at spare. Det er sjældent fesne besparelse, såsom 10-15 %, det er typisk 30-50%, eller større, besparelse, der er at komme efter.

Særligt synes jeg, de har fine kjoler og jakker/cardigans lige for tiden. Om end nogle af delene er mere til fest end til hverdag. Man kan da godt hoppe i en glimtende jakke til hverdag, kan man ikke?

Hvis jeg kun måtte klikke tre ting hjem, så blev det de to kjoler og strikblusen. Det er umiddelbart det, jeg ville få brugt mest og som er mest anvendeligt. Omvendt er vi forhåbentligt på vej væk fra striksæsonen, og så ville en glimtende nederdel eller jakke/cardigan da ikke blive afvist i min garderobedør. Hvad ville I vælge? Og kender I hjemmesiden?



1. Nederdel ca. 53 kroner // 2. Strik ca. 113 kroner // Kjole ca. 150 kroner // Kjole ca. 225 kroner // Jakke ca. 450 kroner // Jakke ca. 270 kroner // Jakke ca. 420 kroner // Canvasshopper ca. 135 kroner // Læderstiletter ca. 300 kroner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar