søndag den 13. april 2014

Shopping i marts

Av for den, hvor fik jeg spenderet i marts. Men jeg gjorde mig VIRKELIG også nogle gode køb, synes jeg. Det blev i alt til syv køb, hvoraf to var erstatningskøb. Jeg fik erhvervet mig to ret essentielle ting, som jeg allerede nu tør afsløre, at jeg får skambrugt - min nye skjorte og mine solbriller.

Og jeg har allerede udset mig nogle  ting, som kunne blive næste fund. Blandt andet sorte lædersandaler med hæl, som jeg har fundet et lækkert par af fra Kurt Geiger og en draperet t-shirt fra Zara. Har dog ikke klikket det hjem endnu, men jeg sværmer godt nok om det.

Marts 2014 - 7 køb, 0 fejlkøb, 2 erstatningskøb, 1 gavekortkøb = 5 (af de 30 items)
Forbrug: 2217 (heraf 500 kroner på et gavekort) og 0 kroner i porto

Depend Gellack startkit, 385,- (købt med gavekort)
Depend Gellack, Rasberry Red, 80,- (resten af gavekort og egenbetaling)
Maybeline eyeliner, 80, 62,- (erstatningskøb)
Hårlak, 15,- (erstatningskøb)
Jakke/cardigan fra Stine Goya, 1800, 500,-
Sort skjorte fra Vero Moda, 150,-
Solbriller fra Ray-Ban, 1025,-

Jeg har opdateret min shoppingliste efter denne måneds massive shopping. Kjole, sko og lignende til sommerens bryllup tæller jeg dog ikke som en del af denne liste, da det jo er lidt særlig shopping på sin helt egen "engangsmåde". Håber dog på at kunne bruge f.eks. skoene efterfølgende også. Listen ser nu sådan her ud:
  1. En sort, navy eller grå strikkjole
  2. Sorte eller nudefarvede læderballerinaer
  3. Bordeaux, grå eller sort lang strikcardigan (med uld i) erstattet af sort hverdagsskjorte (Marts)
  4. Grå, navy, sort eller bordeaux kashmirbluse
  5. Kashmirhalstørklæde (Uldhalstørklæde uden kashmir, Januar)
  6. Lædertaske til hverdagbrug (Decadent, julegave)
  7. Draperet nederdel
  8. Kjole med twist/drapering (December)
  9. Lædersandaler
  10. Øreringe til hverdagsbrug i sølv, sort eller oxideret sølv (Januar)
  11. Grå eller sort t-shirt (evt. med drapering)
  12. Sandaler med hæl
  13. En rød neglelak (Marts)
  14. Leopardtørklæde i grå nuancer
  15. En vinterjakke i sort, grå eller navy. Skal være med lommer. (Januar)
  16. Shorts i løsere pasform i grå, navy, sort eller armygrøm. Evt. med print
  17. Sports-bh
  18. En sommerkjole
  19. En festkjole med ærmer (til jul og/eller nytår) (December)
  20. RayBan solbriller, gerne Erika-modellen (Marts)
  21. En bikini
  22. Jumpsuit i sort eller grå (Januar)
  23. En læbestift i nude eller rosa (Byttet julegave, januar)
  24. Grå, navy eller sort hverdagscardigan (med rund hals og stramme ærmer)
  25. 6 andre ting:
    1.    
    Lammeuldsbluse i navyblå (December)
    2.    
    Depend Gellack startkit (Marts)
    3.    
    Stine Goya jakke (Marts)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar