søndag den 20. april 2014

Nedsatte varer fra ASOS

Der er besparelser på ASOS' eget mærke lige denne weekend. Og derfor har jeg lavet to fristende collager, hvor mine yndlingsting er på. Den første kommer her og den anden senere i dag, da de -20% kun gælder her i weekenden. Jeg synes der var rigtig mange fine ting blandt de nedsatte varer, så jeg kunne ikke få dem alle med på én collage.

Og så er der gået lidt mere farvelade i den. Normalt sværger jeg jo til sort, gråt, navy og bordeaux. Men denne gang er der lyse og sommerlige farver, som har sneget sig med på listen over mine yndlingsvarer. Så er det altså for alvor forår og snart sommer :-)



Har I en eller flere favoritter på collagen? Eller har I allerede klikket nogle nedsatte varer fra ASOS hjem her i weekenden? Hvis jeg, med armen vredet om på ryggen og absolut tvungen, kun måtte vælge tre items, så ville det nok blive nederdelen (nummer 1), strikjakken (nummer 5) og læderkjolen (nummer 7).

Men det er godt nok svært at skære helt ind til benet og kun nævne tre! Skulle jeg til et sommerbryllup, altså udover det dersens, hvor jeg selv er bruden, så ville jeg klikke en af de to lange og sommerlige kjoler hjem (nummer 6 og nummer 14).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar