tirsdag den 24. juni 2014

Pænt fra Pieces

Der er godt nok mange hundehamrende lækre ting på diverse webshops, og mange af dem er oven i købet sat ned for tiden. Og når man sidder midt i sit teoriafsnit til specialet, så kræver det ikke megen slatten selvdisciplin at klikke sig rundt og forelske sig hovedkuls i alt for mange (u)nødvendige udsalgsfund.

Nå, men midt i mit afsnit om kommunikationsteori kom jeg altså til at kaste, nok nærmere taste, mig ind på Pieces' digitale butik, og der var sørme også gode ting sat en god sjat ned. Det mundede ud i en alt for lang overspringshandling og denne collage. Der er direkte links til tingene under billedet.

Læderankelstøvle 799,95 239,98,- // Strikcardigan 229,95 137,97,- // Leopardprintede bukser 299,95 89,98,- // Lædertaske 299,95 149,97,- // Uldtørklæde 179,95 53,98,- // Læderballerinaer sort eller creme 499,95 249,97,- // Blomstrede bukser 249,95 124,97,- // Draperet nederdel 149,95 104,96,-

Mine favoritter fra denne samling af skønheder må være læderstøvlerne, cardiganen, uldhalstørklædet og læderballerinaerne, som jeg umuligt kan vælge farve i. Faktisk har jeg allerede et uldtørklæde magen til dette, dog i mørkegråt, og det sad som klistret til min hals hele vinteren og et stykke ind i foråret. Det er tilbage i tre fine farver, men jeg tog kun den ene med på collagen. Overvejer, om jeg skal aflaste det grå i den kommende efterårs- og vintersæson. Jeg kan klart anbefale halstørklædet, og prisen er virkelig god!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar