onsdag den 25. juni 2014

På det seneste...

Så er der hverdagsglimt og telefonbilleder for fuld skrue. Jeg får ikke taget nok billeder til at lave et ugentligt indlæg for tiden, som jeg tidligere gjorde. I stedet tømmer jeg ud i fotostrømmen ind i mellem, når der er små hverdagsmomenter nok.

Se lige, hvor meget pink og lyserødt, der har sneget sig ind denne gang. Jeg eeelsker lyserød og pink for tiden! Ellers er der som sædvanligt en god portion mad med blandt billederne. Får I nydt sommeren? Det gør jeg i hvert fald.


  • Set en masse VM: Flimmerkassen kører på højtryk i vores stue. Både kæresten og jeg følger med i VM, og jeg har faktisk sat mig så meget ind i det, at jeg har lavet et VM-hold (som i øvrigt klare sig over al forventning!). Så er jeg mere motiveret for at se kampene, hvis nogle af "mine spillere" er med. Og vi hygger os faktisk rigtig meget med at se kampene.
  • Nydt lækre bær: Kirsebær er noget af det skønneste. De var billige en dag i SuperBrugsen, og de smagte helt fantastisk.
  • Trænet i fancy bukser: Min søde kæreste har givet mig et par leggings fra Nike, som jeg ynder at træne i. De er super gode at lave Pilates i, som jeg gør to gangen om ugen i fitnesscenteret.
  • Elsket buket fra mors have: Hvor flotte er de blomster lige?! Buketten holdt helt vildt længe, og jeg blev glad i låget af de fine farver.
  • Lavet jordbærkoldskål: Når jeg finder en opskrift frem og serverer hjemmebikset jordbærkoldskål, så er det altså ved at være summertime. Det er helt utroligt, hvor meget bedre hjemmelavet koldskål smager. Men jeg spiser nu også købeversionerne med allerstørste fornøjelse - finere fornemmelser eller sarte smagsløg har jeg absolut ikke. Både hjemmelavet og den nemme købte version smager af sommer og sol.
  • Sejlet ved Sydfyn: Vi var til et sølvbryllup, hvor en del af dagens program var en bådtur i det Sydfynske øhav. Virkelig skønt, kønt og godt med vind.
  • Boet i nye silkeshorts: Tror allerede, jeg har haft dem på tre-fire gange. De er helt igennem lækre og rare at hoppe i. Jeg forudser, at de bliver en fast del af mine sommerlige outfits.
  • Spist sommersolskinssalat: Kæresten og jeg fik lidt lækker mad Skt. Hans aften, hvor jeg lavede denne salat med mango, chili og ristede cashewnødder. Mangoen gør den frisk og sød, og så håbede jeg lidt, at den kunne trylle noget solskin frem. Det lykkedes dog ikke helt, men den smagte fint alligevel :-)
  • Fejret Skt. Hans: Håber I alle havde en skøn midsommeraften. Vi tog ned til det store bål i byen, hvor der var musikalsk underholdning og en masse mennesker (som dog gik tidligt hjem). Jeg mødtes med min bedste veninde, som jeg fulgtes med hjem, da kæresten smuttede inden mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar