torsdag den 3. juli 2014

Bryllupsinspiration



I får lige smidt en masse bryllupsinspiration i fjæset sådan en småkedelig torsdag aften. Så er der da lidt at underholde sig med i hvert fald. Jeg elsker at sidde og søge inspiration på nettet, og for filan, hvor er der meget fint derude!

Jeg har fundet alle billederne på nær det med neglelakken på Pinterest. Neglelaksbilledet er af en kombination, jeg voldsomt overvejer at kaste mig ud i til brylluppet. Ellers er der billeder af alt fra sjove og fine kager, borddekoration og balloner til små gode råd til brudeparret, bryllupsudgaven af Converse All Star, håropsætning og photo booth. Nøj, hvor er der mange fine ting og gode idéer.

Det er jo slet ikke til at vælge mellem alle de flotte og kreative DIY's. Hvis ikke tid (og måske også evner, haha) var en begrænsning, så kastede jeg mig ud i et utal af dem på collagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar