fredag den 4. juli 2014

Flot fra Second Female

Kæresten er ovre ved en kammerat for at se fodbold. Jeg skulle have været ud til en god veninde, men hendes kæreste endte med en flænge i hovedet til noget fodboldkamp, så ham måtte hun lige tage sig af. Hvad pokker skal man så fordrive sådan en fredag aften med? Det skal jeg fortælle jer. Spise aftensmad, der består af havregryn med mælk og sukker samt en omgang popcorn, slæbe dynen med ind på sofaen, krydse fingre for, at ens odds holder (jep, kæresten fik mig med på en omgang odds på VM-kampene), og naturligvis forelske sig i fine ting og sager online.

Jeg klikkede mig ind på Female First, som både forhandler Second Female og Just Female. Jeg kiggede kun i Second-sektionen, så havde jeg mere end rigeligt til denne collage. Jeg ejer slet ikke noget fra hverken Second eller Just Female, men det lader virkelig til, at de laver nogle flotte og anvendelige ting. Ofte er det i lækre materialer, så måske burde jeg afprøve det snarest.




Denne gang er det umuligt for mig at vælge! Har I måske en top tre fra denne collage? Meget af det er måske lidt efterårspræget, men jeg synes det er i styles, som ikke lige går af mode, og som snildt kan holde ind i den kommende efterårs- og vintersæson.

1 kommentar:

  1. De laver også nogle super lækre ting :) Jeg er især vild med de øverste hvide shorts!

    SvarSlet