torsdag den 31. juli 2014

Nedsat tøj, der næsten blev glemt

Jeg begriber næsten ikke, hvordan jeg mere eller mindre havde glemt alt om Mango Outlet, hvor der er læssevis af fine og, vigtigst af alt, nedsatte varer. Se bare her. For virkelig lang tid siden linkede Miriam til det virtuelle outlet, og i dag genopdagede jeg det så. Lidt ligesom den der lille, men ret skønne butik i sidegaden, som man for en stund havde overset og glemt i farten.

Endnu en gang kunne jeg ikke finde én, to eller blot tre favoritter... Det blev til hele tolv af slagsen! Jeg er ret vild med en del af deres kjoler og skjorter med print, og der er både noget let og luftigt og mere tungt og nu-går-vi-mod-koldere-tider-agtigt.

1. Her // 2. Her // 3. Her // 4. Her // 5. Her // 6. Her // 7. Her // 8. Her // 9. Her // 10. Her // 11. Her // 12. Her


Skulle jeg mod min vilje udpege en top tre, så er jeg nok mest fristet af at klikke nummer 1, 2 og 9 hjem. De to mønstrede kjoler er lige tilpas afdæmpede til hverdagsbrug med den sorte eller hvide "bundfarve". Mens den hvide kjole bare har det lækreste snit - og så ville jeg nok føle mig lidt modig i sådan en hvid sag, da jeg ikke ejer noget, der ligner den. Modig- og lækkerheden ville dog nok dale støft i takt med, at antallet af pletter inden for det første kvarter ville hobe sig op og skrige på en grundig omgang Vanish. Derfor er kjolen stadig, pletfri som på billedet, virkelig flot.

Der er direkte links under collagen. Så klik jer derind, hvis I ligesom undertegnede af fan af nedsatte varer og pænt kluns :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar