torsdag den 28. august 2014

Tolv fra samme mærke

Et af de mærker, jeg ofte tager mig selv i at studere nærmere inde på Zalando er mint&berry. Naturligvis fordi, de laver nogle iøjnefaldende ting, som jeg synes er visuelt flotte, men også fordi, at mærket bevæger sig i den budgetvenlige sfære. Når jeg forelsker mig i nogle af deres ting, er de altså ikke uden for økonomisk rækkevide, hvilket jeg sætter stor pris på. Jeg har fundet de tolv sager frem fra mærket, som jeg synes er de fineste lige nu.

Der er jo kommet en del efterårsvarer, hvilket collagen bærer præg af, men den afslører vist også, at jeg ikke har givet heeelt slip på mine sommerfornemmelser endnu. I finder direkte links under collagen.



1. Kjole // 2. Nederdel // 3. Kjole // 4. Hue // 5. Lædernederdel // 6. Striktrøje // 7. Blondenederdel // 8. Kjole // 9. Skjorte // 10. Kjole // 11. T-shirt // 12. Striktrøje

Jeg er åbenbart stadig vild med nogle lyse og blomstrede sager, som ellers typisk hører foråret og sommeren til. Kjolen og skjorten er bare så flotte i deres snit og print, at jeg ikke kunne undvære dem i dette indlæg. Begge dele fås i øvrigt i en sort, og mere vintervenlig, udgave - den er dog ikke lige så fin, synes jeg. Samtidigt er jeg vist kommet i præ-julehumør, for de to striktrøjer er vist nogle, man typisk ville krybe i en kold december dag, hvor den står på afslapning. Men tilsat et par skinny jeans og fede støvler kan de måske godt løftes lidt og fungere til hverdagsbrug.

Mine tre favoritter er nummer 3, 5 og 8. Det er de tre, jeg tror, jeg ville blive gladest for. Overvejer alvorligt at investere i en lækker lædernederdel som denne, selvom den er lidt pricy. Men for en god nederdel, der sidder godt og forhåbentligt holde mange år, så er 899 kroner jo ikke uoverkommeligt. Desuden har læder det med at blive pænere og pænere, jo mere det bruges, og det er jo et klart plus i forhold til pleather og andet wanna-be-læder-stof.

Sidder I også lidt fast mellem de forskellige sæsoner og længes efter både sommer- og mere vinteragtigt tøj?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar