onsdag den 24. september 2014

En forsinket madplan

Den er lidt forsinket, men jeg vil alligevel dele ugens madplan herinde. Det er så rart for mig at kunne kigge tilbage og blive inspireret af, hvad vi tidligere har fået :-)

Søndag: Hot dogs med pommes fritter (manden kom hjem fra sportsweekend med en smule tømmermænd)
Mandag: Spiser alene. Fik denne nemme og virkelig velsmagende kyllingeret med kokosmælk, karry, grøntsager og limesaft med ris til
Tirsdag: Økologiske supper (ærtesuppe og rodfrugtsuppe) med nybagt brød til
Onsdag: Jeg spiser måske alene. Pandestegt laks med frisk pasta, hvor der vendes ærter, squash, parmesanost, citronsaft og lidt madlavningsfløde i
Torsdag: Hjemmebagte grovpitabrød med tun og blandet grønt til
Fredag: Jeg prøver at lave en lidt forsimplet udgave af denne indiske ret og serverer ris til

Der blev handlet ind til ovenstående og lidt andet (bl.a. müsli, mælk, køkkenrulle) for ca. 330 kroner. Jeg havde dog de fleste ingredienser til mandagsmenuen i forvejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar