mandag den 1. september 2014

Den sidste sommershopping

Jeg er bagud med mine shoppinglisteindlæg. Derfor slår jeg to sammen, så jeg i dette indlæg både præsenterer købene fra juli og august. Den allersidste sommershopping er foretaget. Jeg har holdt mig ret godt i skindet, og jeg følger faktisk min shoppingstrategi overraskende godt. Der er i hvert fald plads til nogle rigtig gode efterårskøb, som jeg allerede går og lure på. Er er ret sikker på, der ender en lækker og lun cardigan, en kjole, der kan anvendes til både hverdag og fest og et varmt tørklæde i mit garderobeskab i denne sæson. Indkøb til vores bryllup, som jeg har valgt ikke tæller med i mine køb, har dog været med til at stille min til tider insisterende shoppelyst :-)

Juli 2014 - 1 køb, 0 fejlkøb, 0 basiskøb, 0 erstatningskøb, 1 returvare = 1 (af de 30 items)
Forbrug: 560 kroner og 0 kroner i porto

Støvletter fra Ganni, 1399 560,-
Tilbagelevering af Depend Gellack Kit, da jeg desværre oplevede allergiske reaktioner. Jeg mangler derfor fortsat en rød neglelak, som jeg ellers havde streget på min shoppingliste. Vil ikke kalde et et regulært fejlkøb med kittet, da jeg faktisk var helt enormt glad for det. Hvis jeg kunne tåle det, havde jeg aldrig returneret det.

August 2014 - 2 køb, 0 fejlkøb, 0 basiskøb, 1 erstatningskøb, 0 returvare = 1 (af de 30 items)
Forbrug: 459 kroner og 0 kroner i porto


Ballerinasko i sort læder fra Noos, 600 359,-
Saltvandsspray og heat protection spray fra Dennis Knudsen (erstatningskøb, da jeg havde brugt al saltvandssprayen op. Der var et så godt tilbud, at jeg tog heat protection med i købet) 150 100,-



3 kommentarer:

  1. Burde gøre dig kunsten efter - shopper alt for meget :-)

    Tror det er en god måde at begrænse sig på ved at have lister og så undgå impuls og fejlkøb!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har virkelig hjulpet mig. Især forberedelserne med at lave shoppinglisten, hvor jeg virkelig skulle se indad og overvejer, hvad der i virkeligheden manglede i min gaderobe. Det har naturligvis udviklet sig undervejs, men jeg har i den grad mindsket mine impuls- og fejlkøn :-)

      /Line

      Slet
  2. Tror det skal være et projekt når jeg har trænet de sidste mor-kilo af :-) ps læste lige at neglelakken er trukket af markedet da folk oplevede allergiske reaktioner af den!!

    SvarSlet