tirsdag den 2. september 2014

Dagens grå læsesalsmus

Det er meget sjældent, at jeg kører mønstermix i min tøjsammensætning. Af en endnu ukendt årsag følte jeg mig dog inspireret i morges - af noget så ellers småkedeligt og farveløst som gråt. Jeg fandt nogle af mine fineste grå ting frem og hoppede i dem. Jeg har følt mig overraskende fancy i mit tone-i-tone-look, så I får lige et glimt af, hvordan jeg indtog universitetets læsesal i dag.



Kæresten er ikke hjemme før på fredag, da han er på kursus/konference, så jeg måtte selv agere fotograf. Det er også grunden til, jeg ikke har skaffet et fuldfigursbillede af dagens outfit. Tænkte dog, at disse billeder var bedre end ingenting, de er nemlig taget med vores spejlreflekskamera, som jeg gerne vil blive mere fortrolig med og bedre til at bruge.

Jeg havde, som billedet afslører, grå Converse-sko, grå leopardprintede jeans, gråmeleret t-shirt og en grå blazerlignende cardigan på. De forskellige mønstre synes jeg fungerede ganske godt, da det grå udtryk ligesom bandt det hele sammen - hvis det giver mening?


Og så lige et afsluttende close up af mine elskede sko. De er virkelig anvendelige, og jeg har dem både i denne lysegrå nuance, i hvid og i bordeauxrød. Ville nødigt undvære et eneste af de par! Som I nok også kan se, forsøger jeg udover mine kamerakompetencer også at finpudse mine (manglende) evner ud i fotoredigering.

Har I en bestemt farve, I hopper i, når det skal være nemt og samtidigt smart om morgenen? Grå er et godt bud på min go-to-farve. Den er ikke helt så mørk og dyster, som et komplet sort sæt kan være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar