onsdag den 18. februar 2015

Want It Wednesday: Isblåt bling til fødderne

Indrømmet med det samme - nedenstående sko er i allerhøjeste grad langt mere nice to have end need to have. De kommer aldrig til at indgå i nogen basisgarderobe, og de er heller ikke umiddelbart på min shoppingliste (som fortsat eksisterer mere i mit hoved end her på bloggen). Alligevel drages jeg af dem. På en eller anden måde er de så overdrevne og fuldstændigt alt for meget, at de er selveste Askepot værdig, og på den anden side er de så fine, feminine og fyldt med godt humør.

Da jeg skimmede nyheder hos ASOS, tog det mig ikke et sekund at klikke mig ind og se nærmere, da miniaturebilledet af disse fangede mit blik. Normalt er jeg slet ikke til bling, krystaller eller andet gøglet lir. På den her sko passer det bare ind, og den gjorde mig nysgerrig. Den minder en lille smule om mine dansesko fra brylluppet, omend de er en smule mere nedtonede med en lavere hæl, nude farvenuance og guldnitter frem for "krystaller". Formen på snuden og konceptet med at pynte bagenden af skoen går dog igen, og jeg er vild med det.


Skoene står til £40, så de koster absolut ikke en bondegård. Jeg er blot en smule skeptisk omkring holdbarheden af dem, og hvor længe den is-/pastelblå farve holder sig så pæn. For slet ikke at nævne, at jeg ikke ville ane, hvad jeg skulle bruge dem til. Hvilket outfit passer disse skinnende og larmende basser lige til? Og i hvilken anledning kan man troppe op i dem uden at være en smule for meget?! 

Jeg tror ikke, jeg klikker dem hjem. Netop fordi jeg er i tvivl om, hvornår pokker jeg skulle slynge de pailletbesatte remme om anklerne og daffer ud med bling bling på fødderne. Dog kan jeg ikke helt glemme dem, så jeg går og fundere over, om de dog kunne passe til noget i min garderobe. Det ville jo også være oplagt, hvis man skulle til en skøn fest i årets løb såsom konfirmation, barnedåb, bryllup eller stor rund fødselsdag. Umiddelbart skal jeg kun til en barnedåb, og der er vist ikke lige lagt op til, at det er med glimmer og glamour. 

Er de helt forfærdelige, eller gør skoene også jer i lidt godt humør? De anskaffes lige her, hvis de frister.

2 kommentarer:

  1. Jeg har det ligesom dig. De er vildt fine, men jeg kan ikke lige komme på et outfit i garderoben, der ville stå godt sammen med det isblå bling bling :) Hvis jeg havde outfittet og festen, så kunne jeg godt klikke dem hjem!

    SvarSlet
  2. Det er vildt fede. Havde de været sorte havde de vært svaret på alle mine bønner!

    SvarSlet