torsdag den 4. juni 2015

Der er god grund til stilheden

Mit digitale sludreunivers herinde står alt for stille for tiden. Det beklager jeg, men virkelighedens verden fylder rigtig meget lige for tiden, og det lader jeg den gøre. Jeg er nemlig trådt ind i de voksnes verden - den hvor man har et voksenjob. Kontrakten er endnu ikke underskrevet, og mit job kommer heller ikke til at fylde alverden herinde, men jeg startede i mandags.

Det er ikke en fuldtidsstilling, så jeg får også tid til fremover at træne, drikke kaffe med veninderne, blogge, kysse på manden og nyde hverdagens vidunderlige virvar :-) Lige nu er jeg bare mør. Som i helt udkørt. Kender I ikke det? Når man er ny et sted, er der titusinde informationer, navne, vigtige regler, small talk, praktisk bøvl og mange nye kolleger. Det bruger jeg al min energi på lige nu. Faktisk skulle jeg tvinge mig selv af sted til Bodyattack i fitnesscenteret i dag efter arbejde, men jeg kom af sted! At jeg så har ligget mere eller mindre udsplattet under dynen siden klokken 19 er en helt anden snak.

Heldigvis går jeg den dejligste weekend i møde. I morgen er min arbejdsplads lukket, og jeg har i øvrigt allerede arbejdet det aftalte antal timer i denne uge, så jeg har fri. To af mine absolutte yndlingsdamer kommer fra hovedstaden, og når jeg har hentet dem på banegården drøner vi mod mine forældres sommerhus. Jeg glæder mig helt vildt til at få ladet op, slappet af, grinet igennem og sludret om stort og småt. Lige hvad jeg trænger til!

Nu ved I i hvert fald, at jeg ikke er kørt træt i blogging, at jeg er uinspireret eller at jeg har det skidt. Jeg har simpelthen bare fået et voksenjob.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar