mandag den 21. december 2015

Blogjulekalender // 21. december

Mandag, åh mandag. En ny arbejdsuge er skudt i gang. For mit vedkommende dog en fornøjelig kort en af slagsen, da jeg smutter til julefrokost med alle kollegerne i morgen klokken 12.30. Derefter er der dømt (næsten helt) juleferie indtil i starten af januar. Jeg kommer dog nok til at skulle arbejde nogle timer her og der, men det bliver hjemme ved spisebordet iført blødt, komfortabelt tøj, håret kaster op i en sjusket knold og med fjernbetjeningen og måske endda dynen inden for rækkevidde - lige til at holde ud ;-)

Naturligvis skal låge nummer 21 åbnes i dag. Bag den gemmer endnu en fellow odenseansk bloggerinde sig. Jeg har altså en svaghed for de seje damer, der repræsenterer min by her i bloguniverset :-) Emma har ikke altid boet i byen, men hun er flyttet hertil pga. sit studie. I kan blive klogere på, hvilken julesang, der er hendes yndlings, og hvor mange julegaver, hun skal have styr på i år.



Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

I starten havde jeg slet ikke fanget, at bloggeren bag emmoemmo.com hedder Emma. I meget lang tid hed hun altså Emmo inde i mit hoved. Det gør hun dog ikke. Emma er, udover at være bosat i Danmarks skønneste by, 21 år gammel og medievidenskabsstuderende. Måske derfor føler jeg, at jeg kan genkende en del af mig selv, når jeg læser med inde ved hende. Hun holder jo praktisk talt til i præcis de samme lokaler, som jeg læste til journalist i. Emma er vild med mode, kongeligt porcelæn, interiør og DIY's. Faktisk endte jeg vist for laaang tid siden inde på hendes side på grund af en DIY på en virkelig flot cardigan, som jeg dog aldrig kastede mig ud i at gøre kunsten efter. Hvis I kan lide det lidt tøsede univers tilsat modeindslag, som ind i mellem er en smule skæve (på den allerbedste måde!), så er Emmas blog sagen.
   
Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave

Ingen kommentarer:

Send en kommentar