torsdag den 24. december 2015

Blogjulekalender // 24. december

Mange af jer er nok ved at lægge sidste hånd på gaveindpakningen, håropsætningen eller julebordsdækningen. Måske sidder I, ligesom jeg, og ser Disneys Juleshow. Det hører altså bare juleaftensdag til, synes jeg.

Det er jo sidste låge i min julekalender. Og i dag har jeg selv svaret på tre julede spørgsmål, så I også kan lære mig en anelse bedre at kende. Det var ikke heeelt min mening at deltage selv, men en enkelt blogger har ikke nået at sende mig sine svar. Ved nærmere eftertanke er det måske også meget hyggeligt at dele lidt ud selv, så I også kan blive lidt klogere på hende, der har fundet på tiltaget.

Med dagens indlæg vil jeg ønske jer alle den mest fantastiske juleaften. Juleaften er jo meget mere end d. 24., men det hele kulminerer ligesom lidt i aften, ik'? Jeg glæder mig til det hele. Til selskabet, til maden, til gaverne, til sangene om juletræet, til mandeljagten og til at flette fingre undervejs med min mand.

Er I juleklar? Jeg mangler at hoppe i kjolen, lægge de sidste gaver i vores store sæk og at kaste lidt make up i ansigtet. Det skal nok blive jul i år!



Her i julemåneden kører en julekalender, hvor forskellige bloggere svarer på tre julede spørgsmål. I kan godt glæde jer, for det er nogle dygtige og søde bloggere, der åbner lidt op for deres julehjerte herinde. Der er både bloggere fra mode-, bolig-, fitness-, forbrugs-, mommy- og livsstilskategorien med i min julekalender - så der er lidt i godteposen for enhver smag.

Tak til alle jer bloggere, der har deltaget og svaret på mine julespørgsmål om alt fra juletræspyntning og julehumør til outfit og gaveindkøb. Og tak til alle jer, der har læst med herinde. Jeg håber, I har hygget jer med mit daglige (mere eller mindre... ahem) julekalenderindlæg. Jeg har nydt at lave det til jer, og at finde ud af lidt mere om nogle af de sejeste bloggere, som jeg selv elsker at følge med hos.
    
Bonusinfo: Det tredje spørgsmål går igen i alle indlæg, så det har alle deltagende bloggere svaret på. Julekalenderen herinde kan forhåbentligt også give lidt inspiration til din egen ønskeseddel - eller til hvad du skal give andre i gave.

Har I misset et indlæg, eller er det et, som I gerne vil genlæse, så finder I hele min blogjulekalender lige her

Rigtig glædelig jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar