tirsdag den 29. december 2015

Mine julegaver

Der har været en anelse stille herinde. Først og fremmest skulle jeg lige komme mig ovenpå julekalenderen, som jo indebar et dagligt indlæg 24 dage i streg - hvilket er en rigtig stor portion mere, end jeg er vant til at producere. Dernæst har manden og jeg været ramt af regulær juletravlhed.

Juleaften var vi sammen med min familie, og vi ramte først lejligheden omkring klokken et om natten. D. 25. stod den på julefrokost ved mandens mormor, hvor vi i øvrigt fik to af mine absolutte yndlingsretter (en killer kyllingesalat og en frisk rejesalat) og gik en lang tur ved Storebælt. D. 26. smuttede vi forbi svigerfar, der holdt julefrokost. Dagen efter var der julefrokost ved min farmor og farfar (vi nåede en smule udsalgsshopping i Magasin om aftenen - jeg holdt mig dog i skindet). I dag har vi været til frokost ved mandens bedstemor og i biografen med hans mormor, søstre og kusiner.

Nu ligger jeg pakket ind i dobbeltdynen på sofaen og flader ud. Jeg skal liiige have pusten igen. I morgen har vi praktiske ting på programmet, og så skal vi have handlet ind til nytårsaften. Vi er ansvarlige for en salat og sovsen - vigtige tjanser ;-)

Jeg håber, I har haft den mest fantastiske og hjertevarme jul. Og ikke mindst at I har fået, lige hvad I drømte allermest om. Mine gaver var virkelig skønne, og jeg har samlet næsten alle på collagen herunder. Den ene gave er dog en fødselsdagsgave, men den bliver allerede taget i brug, så snart jeg får den i den rigtige størrelse. Jeg føler mig så heldig, forkælet og begavet - høhø.

Dug // Kamerastrop // Joggingbukser // Øjenskyggepalette // Brætspil // Parfume // Creme // Blush // Rensevand // Kjole // Læder- og uldjakke // Kuffert // Computerspil
Ud over de mange fine ting på collagen fik jeg også en bog, nogle stearinlys, gavekort til Magasin, gavekort til byen, nogle kageforme, en hjemmelavet nøglering og et gavekort på at komme med manden og hans bedstemor ud at spise på No. 61. Jamen... jeg siger jer, jeg var heldig med gaverne i år!

Langt de fleste er allerede taget i brug. Læder- og uldjakken er et kæmpe hit, da den er en varm udgave af min efterhånden slidte og skambrugte læderjakke. Mine forældre gav mig jakken, men de gav mig også den sindssygt flotte kjole fra Stine Goya. Først var jakken nemlig udsolgt, så købte de kjolen, og så kom jakken på lager igen. Vi har derfor aftalt, at kjolen er min fødselsdagsgave. Den er dog lige til den stramme side, så når jeg får den rigtige størrelse hjem, hopper jeg i den med det samme. Dugen, øjenskyggerne, brætspillet, cremen, blushen, rensevandet og computerspillet har jeg også allerede brugt flittigt.

Jeg er så taknemmelig for hver og en af mine gaver. Julen er altså en magisk tid, og jeg elsker at give og modtage årets julegaver. Langt de fleste, som jeg har givet til mine kære faldt i super god jord, så jeg er tilfreds.

Hvad har I fået i år? Og har I også været lidt ramt af julens efterdønninger i form af besøg og julefrokoster?

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en travl, men yderst god serie af juledage I har haft. Og sikke nogle lækre gaver du har fået :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, julen er på samme tid en travl og vidunderlig tid. I dag har vi besøgt et vennepar i Sønderjylland, som var sidste planlagte aktivitet. Så i morgen skal vi bare puste ud :-)

      Jeg fik SÅ fine gaver. Jeg håber også, du har haft en god jul og et godt nytår.

      /Line

      Slet
  2. Du er da en heldig bette én! Sikke skønne gaver :) Og det der spil, det må vist afprøves i selskab med Trine og jeg tror jeg! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er simpelthen så heldig. Og jeg er helt vildt taknemmelig for de fine gaver. Spillet er virkelig et hit, men man skal minimum være fire spillere (to hold). Vi må prøve det en dag med mændene :-)

      /Line

      Slet