mandag den 17. maj 2010

Farvebomber i mit hjem

Jeg er stadig på en vild og voldsom boligjagt for at finde et sted, hvor jeg kan bo i min praktiktid i Århus.

Og nix, jeg kunne ikke holde mig selv fra at starte på boligshopping, selvom jeg ikke har fundet en hybel endnu.

Jeg har indtil videre erhvervet mig to styks fine lilla spande til potteplanter, krydderurter eller andet opbevaring:



Desuden drømmer jeg om en gul uglelysestage, plastikspande til vasketøjet og termokrus:








Jeg drømmer videre, og spammer lejligheder på Boligportalen.

Og så skinnede solen i dag - så var det lækkert at cykle i Netto med solbriller på og dejlige varme stråler på kroppen!

Mine to eksaminer skriger desværre på mig. Tak fordi du kiggede med ind i mit boligdrømmeland ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar