lørdag den 29. december 2012

Biograftur

Kæresten fik to biografbilletter (inkl. sodavand og popcorn, yeees), da han holdt 25 års fødselsdag for gutterne. Heldigvis kiggede han på dem forleden, for de udløber nemlig her til nytår. Så vi skulle have dem brugt i denne uge.

Efter at have læst til eksamen ude på universitetet, mødtes jeg med kæresten for at spise på restaurant og derefter tage på en gratis biograftur. Vi vil egentlig begge gerne se "Hævnen", men den kommer jo først til januar. Den eneste film, der ellers lød tiltalende var "De urørlige", så den stillede vi os i kø til at komme ind og opleve.

Og hold nu op, hvor blev jeg positivt overrasket. Jeg tror faktisk aldrig, jeg har set en fransk film før. Da jeg ikke forstår ret meget andet end "merci", frygtede jeg, at det franske ville ødelægge oplevelsen. Men det gjorde det slet ikke. Det er en rigtig god film, som efter min (og kærestens) mening er fyldt med humor.

En ægte feel-good film, og den var helt perfekt til sådan en småsen fredag aften. Jeg vil helt klart anbefale den, da både historien og skuespillet fungerer godt. Så det var virkelig vores held, at kærestens billetter skulle bruges nu her, ellers havde vi nok ikke taget i biografen og set den.

Så hermed får "De urørlige" mine varmeste anbefalinger, hvis man trænger til en sød historie med nogle gode grin og med en portion seriøsitet oven i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar