søndag den 30. december 2012

Nye nytårssko

Egentlig skulle jeg jo ikke købe noget nyt til hverken jul eller nytår. Men sådan gik det jo ikke helt, da jeg lagde en lille bestilling ved H&M tidligere på måneden.

Den sorte kjole (se den her) skal på til nytår. Den var dog alt for nedringet, så jeg har været en smule kreativ. Jeg har syet et stykke blondestof i 5 cm af åbningen, så den ikke er helt så voldsom. I aften skal vi ud til mine forældre, og da jeg ikke havde nok sort sytråd herhjemme, skal jeg lægge kjolen op ude hos dem. Så jeg kan ikke vise jer det færdige resultat endnu :-) Men forhåbentlig bliver den fin og nytårsklar til i morgen.

I går var kæresten og jeg inde i byen, da jeg skulle et smut på posthuset. Jeg endte med at kigge i Deichmann, hvor jeg fandt nogle fine sorte sko med glimmereffekt til kun 269 kroner. De røg med hjem, og skal på i morgen til kjolen. Så nu må vi se, hvor mange gange, jeg brækker anklen i løbet af aftenen ;-) For jeg er bestemt ingen ørn på høje hæle, men det er jo kun nytårsaften én gang om året.




4 kommentarer:

  1. De er super flotte!

    Godt nytår til dig og dine :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fede - jeg glæder mig til at se kjolen! Hvor er det vildt, du bare lige kan sådan noget. Har et par kjoler jeg vildt gerne ville lave om, men jeg kan bare ikke sådan noget :(

    Rigtig god fest

    Venligst Sofie

    SvarSlet
  3. De er i hvert fald festlige, men også skræmmende høje. Så jeg tager skiftesko med, til når vi skal ud og se krudt og fyrværkeri. Svigermor har nemlig en masse småsten som indkørsel, så det ville aldrig gå godt.

    Jeg er heller ikke sååå god til det Sofie. Men jeg gør mit bedste med de remedier, jeg nu lige har liggende (købte dog blondestoffet til dette formål). Men min mutti er langt bedre end jeg er.

    Godt nytår til jer begge og jeres kære :-)

    SvarSlet
  4. De er bare flotte! Jeg glæder mig til at se dem "In real life" i morgen :)

    SvarSlet