onsdag den 26. december 2012

De fineste julegaver

Jeg er virkelig overvældet over årets gavehøst. De fleste har jeg fotograferet og fyret ind på nedenstående collage, så I kan se, hvor overdrevet heldig, jeg har været i år.


































- Hårprodukter fra Aussie (svigermor)
- Bordeaux Converse (mor og far)
- Lilla HAY sengetæppe (mor og far)
- Smykkeopbevaring fra Stelton (bror)
- Hjemmestrikket pandebånd (veninde)
- Lækker og blød sort striktrøje (mor og far)
- Kubus lysestage (farmor og farfar)
- Nøddeknækker (svigerfar)
- New Balance (farmor og farfar)
- Liebe slikfad (kæresten). Han havde været SÅ kreativ med gaven. Jeg fik en stor æske, hvor i der lå en masse guldkarameller, en kæmpe pose bland-selv-slik (han kender mig for godt, haha) og en mindre æske. Jeg skulle grave i guldkaramellerne for at finde dette fine fad. Og i den lille æske lå flere guldkarameller og så verdens sødeste lille kort. Det var en invitation til en tur til København inkl. to overnatninger sammen med ham - jeg kan SLET ikke vente, til vi skal af sted. Simpelthen så sødt tænkt
- Royal Copenhagen Contrast krus i lilla og grå (faster, onkel og fætre)
- Bakke og dvd (fra kærestens lillesøster, dvd'en er til deling med kæresten)
- Æggebægere fra Lucie Kaas (veninde)
- Hjemmelavet halskæde og matchende øreringe (veninde)
- Dior mascara (kærestens bedstemor)
- Kogebog (svigermor)

Jeg fik derudover også nogle "bordskånere" (sådan nogle, man sætte varme krus på) fra kærestens mormor og også to par drønlækre sorte strømpebukser (uldstrømpebukser og nogle lidt "finere". Det ene par fra mine forældre og det andet fra faster, onkel og fætre). Sidst men ikke mindst fik jeg to gavekort til Matas og har i alt for 500 kroner (det var fra min bror og kærestens bedstemor). Skønt!

Har I fået nogle gode julegaver? Jeg er i hvert fald meget mere end tilfreds med mine.

6 kommentarer:

  1. Hoooooold da op en høst! Sikke nogle lækre ting. De æggebægre er bare så søde <3

    SvarSlet
  2. Sikke en masse gaver, hold da helt op :)

    Det er virkelig nogle lækre sager!

    SvarSlet
  3. Jeg er virkelig også glad for dem, hver og en. Elsker bare, når folk har været ude og vælge lige netop det, de synes, jeg skal have :-) Og I har da begge selv fået knaldhamrende lækre gaver!

    SvarSlet
  4. Uh, fine ting :D Liebefadene er så søde!

    - Anne

    SvarSlet
  5. Super lækre ting. Jeg glæder mig virkelig over vi har fået lavet vores julegaveopsparing, så vi kan få gaver næste år. Glæder mig så meget til at kunne købe gaver til manden allerede *SS*

    Er helt vild med gaven fra din kæreste <3

    Venligst Sofie

    SvarSlet
  6. Ja, kærestens gave var virkelig skøn og enormt kreativt udtænkt. Det havde jeg dælme ikke lige forventet :-)

    Kan godt forstå, du glæder dig til næste år, hvor I også kan forkæle hinanden juleaften. Også selvom gaven ikke behøver koster alverden, så er det skønt at åbne noget fra ens kæreste.

    SvarSlet