mandag den 31. december 2012

Happy New Year!

Så er det i aften, der skal siges farvel til 2012 og ikke mindst goddag til 2013. Det tager mig altid mindst to måneder at vænne mig til, at skrive et nyt årstal. Nu må vi se, om det også går sådan denne gang.

Vi kører ud til svigermor inden længe og hjælper med aftenens menu. Jeg er ikke i tvivl om, den står på godt selskab, drønlækker mad, iskold hvidvin, nytårspynt, boblende champagne, nytårskys med kæresten, kransekage og en masse fyrværkeri.
Efter midnat smutter kæresten og jeg ud til en af mine veninde, der holder nytårsfest. Det skal nok blive en succes.

Nu er det i hvert fald snart tid til at smutte ud af døren, og jeg er næsten klar ;-)

- Champagne på køl
- I fitness med veninde 
- Lægge neglelak (er jeg i fuld gang med lige nu)
- Sætte hår
- Få styr på outfittet (er ikke heeelt sikker på, om jeg tør hoppe op på de meget høje hæle, haha)
- Pakke beskyttelsesbriller
- Skrælle syv kilo kartofler
- Lægge make up

Rigtig godt nytår til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar