torsdag den 28. marts 2013

EKBY er flyttet ind

I går hang kæresten og hans kammerat min reol op på væggen i køkkenet. Jeg er SÅ glad for den, og her til morgen begyndte jeg at fylde lidt på hylderne. Den er ikke "færdigindrettet", men jeg skal lige overveje, hvad der skal stå og pynte på den.

Det er fint, at den er så enkel og simpel i sit udtryk, så den ikke "larmer" for meget, selvom man fylder en masse køkkenting på. Og så giver det en masse skønt bordplads, at opbevaringsbøtterne kan få plads på vægreolen. Det allerbedste er, at vores mange kogebøger ikke længere skal ligge hulter til bulter, som her. Førhen kunne jeg slet ikke overskue at kigge i dem, da det var noget af et projekt at få vristet en af dem ud af det lille rum, men nu står de og indbyder til en masse lækker madlavning :-)




































1 kommentar:

  1. Hvor ser det godt ud!

    Dejligt med en masse plads til kogebøger og sådan, synes det ser hyggeligt ud :)

    SvarSlet